More selected projects

Dansk Arkitektur Center tilbyder et væld af aktiviteter til en bred målgruppe, men det positive kendskab blev ikke overført til DAC som organisation. 2+1 skabte en ny identitet der samlede alle DAC's sub brands, og skabte sammenhæng.

Dansk Arkitektur Centers nye kommunikationsstrategi og visuelle identitet introducerer tre nye sub brands, DAC& LIFE, DAC& BUILD og DAC& CITIES. Tilsammen fortæller de tre nye sendeflader DAC's holdning til byggeri og arkitektur – nemlig at ’life builds cities’. DAC's nye brandstrategi introducerer en helt ny måde for DAC at arbejde med sine projekter, hvor målgruppen er kommet i fokus.

DANSK ARKITEKTUR CENTER

BRANDANALYSE // BRANDPLATFORM // VISUEL IDENTITET // KOMMUNIKATIONSSTRATEGI // EKSEKVERING

[unex_ce_button id="content_w91jrccjq,column_content_2wlacuudv" button_text_color="#000000" button_font="regular" button_font_size="12px" button_width="auto" button_alignment="center" button_text_spacing="1PX" button_bg_color="#e5e5e5" button_padding="15px 25px 15px 25px" button_border_width="0px" button_border_color="#000000" button_border_radius="0px" button_text_hover_color="#ffffff" button_text_spacing_hover="2px" button_bg_hover_color="#000000" button_border_hover_color="#000000" button_link="http://www.2plus1.dk/wp-content/uploads/2016/11/Dansk-Arkitektur-Center.pdf" button_link_type="url" button_link_target="_blank" has_container="" in_column="1"]DOWNLOAD CASE[/ce_button]