Nørreport gennemgår i disse år en omfattende fornyelse med et nyt byrum, en ny trafikløsning og nye stationsbygninger.
2+1 har stået for den strategiske kommunikation i udviklingsprocessen, hvor interessent- og brugerundersøgelser, udarbejdelse af konkurrenceprogram, events og markedsføring er blevet tænkt sammen i en helhed.
Denne integrerede tilgang til kommunikationen er valgt for at sikre en klar og gennemført kommunikation af de mål, værdier og visioner, som Københavns Kommunes lægger vægt på i udviklingen af Nørreport.
Således har alle aktiviteter fra formuleringen af konkurrenceprogrammet over interessent- og borgerdialog til events og markedsføring taget afsæt i visionen ”Nørreport – meget mere end en station”, der blev formuleret inden processens opstart.
![](../../wp-content/uploads/Ny_nørreport.png)
![](http://www.2plus1.dk/wp-content/uploads/Nørreport-forside-2-170408.jpg)
![](http://www.2plus1.dk/wp-content/uploads/MG_2310.jpg)
![](http://www.2plus1.dk/wp-content/uploads/Nørreport.jpg)
![](http://www.2plus1.dk/wp-content/uploads/IMG_9035.jpg)