Fritz Hansen

Fritz Hansen

Forrige projektNæste projekt

Alle virksomheder bærer rundt på en historie, der kan anvendes aktivt i virksomhedens markedsføring. Kunsten er at bruge historien strategisk til at guide fornyelsen i den rigtige retning - og til at give brandet den dybde og troværdighed, som tiden og erfaringen giver. 2+1 har siden 2006 samarbejdet med Fritz Hansen om at bringe virksomhedens unikke historie i spil i markedsføringen og kommunikationen omkring klassiske såvel som nye produkter.

Vi har gennemført en strategiske og kreative opgaver for Fritz Hansen, der spænder fra strategiudvikling over annoncering til tryksager. Fællesnævneren for udfordringerne er det strategiske og kreative arbejde med at forny Fritz Hansens brand med respekt for den designtradition og filosofi, som virksomheden er eksponent for.

Fritz Hansen agerer både på kontrakt- og privatmarkedet, og det stiller krav til strategierne og fortællingen. I kontraktmarkedet finder vi bygherrer og arkitekter, der tænder på inspiration og koncepter. Mens privatkunder interesserer sig mere for det ikoniske design, det gode håndværk og den gennemførte høje kvalitet. Den høje kvalitet tilfører produkterne en stærk bæredygtig profil og høj return on investment, som er interessant for begge målgrupper.

Resultatet har været en løbende fornyelse af Fritz Hansen som brand og en lang række succesfulde introduktioner af nye designs og yderlige involvering af arkitekter og bygherrer i Fritz Hansen som samarbejdspartner.

Gå til hjemmeside

Vil du vide mere?

Kontakt kreativ diretør Morten Kold:

mk@2plus1.dk, 31 38 42 97

Relaterede cases

Nykredit Danish Design Jewels