Fibia er Danmarks største leverandør af fibernet efter en sammenlægning af fiberaktiviterne hos to af Danmarks største elselskaber, Seas-NVE og NRGi. Fibia er en nystartet virksomhed med en unik historie, da virksomheden allerede har over 80.000 fiberkunder, stor viden om fibernet og mange års erfaring med kundernes behov og ønsker.

Kerneværdierne i Fibia er enkelhed, stabilitet, fleksibilitet, hastighed og overskud. Disse værdier gør sig også gældende i fremtidens internet, som Fibia udbyder. I kommunikationen med både kunder og samarbejdspartnere sikrer Fibias nye visuelle identitet en overordnet konsistens, genkendelighed og tryghed.

I fremtiden vil Fibias kunder blive mødt af et roligt, ægte og troværdigt  univers, som emmer af overskud og stabilitet. Den visuelle identitet bruger imødekommende farver, enkle typografier og farveflader med stærke budskaber, som er med til at vise, hvordan Fibia på enkel vis tilbyder kunderne den hurtigste og mest stabile internetforbindelse i Danmark.

2+1 har udarbejdet en brandingstrategi for Fibia. Herunder en brandplatform, der består af navn, payoff og kernefortælling. En visuel identitet med tilhørende designguide. Samt rådgivning i strategisk kommunikation, markedsføring og kampagne.

Gå til hjemmeside

Vil du vide mere?

Kontakt kreativ diretør Morten Kold:

mk@2plus1.dk, 31 38 42 97

Relaterede cases

Fritz Hansen Transforming DTU