Dansk Arkitektur Center

Dansk Arkitektur Center

Forrige projektNæste projekt

Som nationalt arkitekturcenter tilbyder Dansk Arkitektur Center et væld af aktiviteter til en bred målgruppe. Problemet var, at det positive kendskab, der blev skabt med hvert projekt, ikke blev overført til DAC som organisation.

De besøgende i DAC havde svært ved at forstå, hvornår en aktivitet i DAC var folkelig, og hvornår den var faglig. Der er derfor behov for at oprette glasklare ’sendeflader’ til hver målgruppe.

Dansk Arkitektur Centers brandstrategi introducerer tre nye subbrands: DAC& LIFE, DAC& BUILD og DAC& CITIES. Samlet opfylder aktiviteterne under de tre subbrands DACs forpligtigelse som nationalt center for arkitektur. Og samlet fortæller de tre nye sendeflader DACs holdning til byggeri og arkitektur – nemlig at ’life builds cities’.

DACs nye brandstrategi sætter målgruppen i centrum for alle aktiviteter i det alsidige hus. Den ny visuelle identitet støtter op omkring et fornyet fokus i DAC mod at arbejde mere strategisk med design i alle sine projekter.

Gå til hjemmeside

Vil du vide mere?

Kontakt kreativ diretør Morten Kold:

mk@2plus1.dk, 31 38 42 97